-
Escultura de Sri Hanuman realitzada artesanalment i pintada per la sangha d'advaitavidya. Rèplica de l'original creada per l'artista Virendra (Sandro Alzugaray) per a Kailash Ashram. Beneïdes personalment per Swamiji i amb la vibració de la recitació de 7 Hanuman Chalisa a l'ashram. Tamany: 14x7x7 cm Material: resina i plom Color: Daurat
-
Comentaris de Swami NikhilanandaTraducció d'Ada AlbrechtLa més extensa de les Upanishads i un dels principales fonts escrites de l'advaita-vedānta. Amb notes explicatives del reconegut Swami Nikhilananda, basades en els comentaris de Sri Shankaracharya."Aquell que viu en tots els sers, i es troba també dins de tots els sers, a qui cap ser coneix, qui el seu cos son tots els sers i que controla a tots els sers des de dins, Ell és el teu Ser, el controlador intern, l'immortal" Brihadâranyaka Upanishad III, vii, 15.
-
Comentaris de Swami NikhilanandaTraducció d'Ada Albrecht La Chāndogya Upanishad és una de les onze Upanishads majors i també una de les més extenses. És un text fonamental dins de la metafísica hindú. Compta amb els comentaris del reconegut Swami Nikhilananda."Tot aquest univers és la Divinitat. D'ella prové aquest univers, en ella es submergeix l'univers, en ella aquest univers respira. Per tant, el ser humà hauria de meditar en la Divinitat amb una ment serena" Chāndogya Upanishad III, xiv, 1.
-
Comentaris de Swami NikhilanandaCinc textos essencials que conformen el primer volum d'aquesta col.lecció de les Upanishads de Hastinapura. Amb notes explicatives del reconegut Swami Nikhilananda, basades en els comentaris de Sri Shankaracharya."L'ātman, més petit que el més petit i més gran que el més gran, està amagat en el cor de tots els sers. Un home que està lliure de desitjos contempla la majestat del Ser a través de la quietud dels sentits i la ment, esdevé lliure de pesars". Katha upanishad I, ii, 20.
-
Comentaris de Swami NikhilanandaTres Upanishads bàsiques, inclosa la devocional Svetāsvatara Upanishad. Amb notes explicatives del reconegut Swami Nikhilananda, basades en els comentaris de Sri Shankaracharya."Així com l'oli existeix a les llavors de sèsam, la mantega a la llet, l'aigua a la llera del riu i el foc al tronc, així l'ātman existeix dins del nostre propi Ser, i el trobem quan el cerquem a través de la veracitat i l'austeritat". Svetāsvatara Upan
ishad I, 15-16. -
Comentaris de Swami NikhilanandaTraducció d'Ada AlbrechtLa Māndukya Upanishad amb el cèlebre comentari del gran mestre de l'advaita-vedānta Gaudapada. Amb notes explicatives del reconegut Swami Nikhilananda, basades en els comentaris de Sri Shankaracharya."Hari Om. La sagrada paraula Om és tot això, és a dir tot el vast univers. Sobre això donem la següent descripció: Tot el passat, present i futur, és en veritat l'Om. Ademés, qualsevol cosa que existeixi més enllà d'aquesta triple divisió del temps és l'Om". Mandukya Upanishad 1.
-
Out of stockSwami Sivananda "Els 700 versos de la Bhagavad Gita revelen, a través del diàleg entre el Senyor Krishna i Arjuna, les lliçons sobre com viure i actuar correctament al món i quina és la vertadera naturalesa de l’home i la seva relació amb la divinitat. En l’escenari del camp de batalla de Kurukshetra, que simbolitza el conflicte de l’ésser humà entre el seu ego i la seva naturalesa superior vertadera, Sri Krishna mostra el camí cap a la més elevada realitat per mitjà de l’acció desinteressada (karma yoga), l’entrega al diví (bhakti yoga) i el camí del coneixement (jñana yoga) ".
-
Traducción de Alicia Souto "El yoga es una disciplina que a lo largo de varios milenios de historia dio lugar a muchas corrientes de pensamiento y a las más variadas experiencias. La práctica del hatha yoga está muy difundida en Occidente, pero asombra observar que hay muy pocos textos en castellano que permitan conocer las raíces de esta disciplina milenaria. Alicia Souto con esta publicación quiere llenar esta laguna. El lector tiene ahora en sus manos un texto muy importante y una absoluta novedad para los países de habla hispana, que pueden contar con una transliteración del original sánscrito, una traducción fiel y un comentario sobrio y seguro de tres textos fundamentales para el conocimiento del hatha yoga".
-
Ātmabodha - AutoconocimientoSri Sankaracharya"Este texto escrito por Sri Shankara, gran exponente de la filosofía del advaita vedanta, nos habla del camino del autoconocimiento mediante el cual el jiva (ser individual) puede llegar a reconocerse como el Atman (Ser supremo). El libro incluye una extensa y completa introducción sobre los fundamentos del vedānta por Swami Nikhilananda".
-
Notas de Ada Albrecht"Los Prakarana Granthas o "Tratados preliminares" son textos fundamentales para comprender la esencia de la Filosofía Vedanta Advaita. En este texto se incluyen cuatro tratados esenciales: el Atmabodha y el Laghu Vakya Vritti de Sri Shankara, el Vedantasara de Sadananda Yogindra y el Drg Drishya Viveka".
-
Pedro Soto AdradosPrólogo de Swami Satyananda SaraswatiArunachala, la colina sagrada del sur de India, ha sido la morada de grandes sabios a lo largo de la historia. A través de las páginas de esta obra, el autor va desglosando la vida de todos esos sabios, y en especial la de Sri Ramana Maharshi, que vivió a los pies de Arunachala durante más de 50 años. El libro nos introduce también en la práctica de la pradakshina o circunvalación de la colina sagrada, aportando detalles sobre cada templo que el caminante encuentra durante su recorrido. En palabras de Sri Ramana: "¿Qué es mejor que la pradakshina? Solo eso es suficiente". El libro cuenta además con un maravilloso prólogo de Swami Satyananda Saraswati, en el que habla de su propia experiencia a los pies de esta montaña sagrada.
-
Pierre Hadot"Plotino o la simplicidad de la mirada se ha convertido en un clásico de la interpretación intelectual del misterioso filósofo helenista, y por extensión del significado del pensamiento neoplatónico. Pierre Hadot escribió este ensayo en 1963 y, desde entonces, ningún otro estudio sobre Plotino ha conseguido arrojar una luz tan intensa sobre su pensamiento, que consiste en vivir de manera filosófica, despreciando lo material y aprendiendo a desarrollar nuestra conexión con lo eterno, pues la preocupación por las cuestiones mundanas son un obstáculo para alcanzar la gracia suprema: la comprensión del amor y lo divino".